Livrare si Retur

Livrarea produselor
Comenzile plasate pe site-ul opti-plus.ro se livreaza prin compania de curierat rapid Fan Courier, doar pe teritoriul Romaniei.
Livrarea produselor se face de luni până vineri în intervalul 09:00 - 17:00 prin intemediul partenerilor noștri de la Fan Courier.
Serviciul de livrare prin Fan Courier este disponibil numai în acele zone în care aceștia au activitate. Pentru livrare înafara localităților ce presupun costuri suplimentare vă rugăm să ne contactați la numărul afișat pe site.
Comenzile se vor plasa în ordinea în care au fost înregistrate.
Termenul estimativ de livrare al comenzilor este de 1 - 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii pentru produsele aflate în stoc și 1 - 3 săptămâni pentru produsele ce reprezintă comandă specială.
Clientul beneficiază de serviciul “Deschidere a coletelor” în prezența curierului, pentru a se asigura că produsul este conform și în stare perfectă de utilizare, însă nu are opțiunea de a-l proba/testa.
Dacă în urma transportului, clientul constată la desfacerea coletului în prezența curierului că produsul a suferit defecțiuni de orice natură, lovituri, zgârieturi, rupturi, este diferit ceea ce a comandat, poate refuza comanda completând un proces verbal de constatare numai în prezența curierului.
Atenție, a nu se completa procesul verbal după plecarea curierului, acest fapt duce la anularea posibilității de retur!
În cazul unui retur cu plata online a produselor, valoarea acestora se restituie în termen 14 zile de la recepționarea returului de către SC OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL reținându-se costurile de transport în valoare de 15 lei.
În cazul unei comenzi ce conține mai multe produse, dacă la deschiderea coletului în prezența curierului se constată că un produs este neconform și doriți să-l refuzați, procedura de returnare presupune returnarea întregului colet.
Refuzarea repetată a livrării unui colet din partea cumpărătorului/ clientului atrage după sine anularea comenzii
Atenție! În cazul în care adresa dumneavoastră nu se afla în aria de acoperire a transportatorului Fan Courier, cumpărătorul trebuie să accepte livrarea în cel mai apropiat hub Fan Courier.
Returul produselor
Consumatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la acesta, în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile din ziua în care consumatorul intra în posesia fizică a produsului.
Comenzile pentru ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, și nici lentilele de contact torice (cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale, toate acestea fiind considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului, acesta din urmă asumându-șirăspunderea în ceea ce privește corectitudinea datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și cu toate accesoriile primite
În cazul în care consumatorul decide să se retragă din Contract, acesta va trebui să completeze online sau fizic formularul de retur.
Ca și modalități de retur, aveți opțiunea de a trimite coletul prin orice firmă de curierat sau de a ne contacta pentru a trimite noi curierul la adresa solicitată de catre dumneavoastră.
Costurile generate de returul produselor vor fi suportate de consumator, astfel, în momentul returnării produselor, consumatorul va trebui să achite costul de transport, fără a opta pentru serviciul de ramburs. Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română.
Returnarea produselor prin curier se va face în termen de 14 zile calendaristice de la transmiterea solicitării de retragere/ returnare. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea verificare colet la livrare.
În vederea expedierii coletului vă rugăm:
- ambalați corespunzător produsele pe care doriți să ni le trimiteți, astfel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului (puteți să folosiți ambalajul trimis de noi) și menționați pe exteriorul coletului numărul facturii de achiziție;
- pachetul trebuie să conțină o copie a facturii fiscale de cumpărare a produsului și cererea de retur;
- coletele se trimit către SC OPTIPLUS OPTICA ON- LINE SRL la adresa Str. Migdalului, Nr. 36-38, Sect. 6, Bucuresti.
Atentie! Nu vor fi acceptate coletele care au fost trimise fara completarea formularului de retur sau trimise cu plata ramburs.
Produse ce nu pot fi returnate
Nu pot face obiectul renuntarii, conform OUG 34/2014, si urmatoarele:
1) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
4) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.
Reclamații
Pentru analizarea solicitării de retur/înlocuire, consumatorul va completa formularul de reclamație/retur și îl va expedia către adresa de e-mail [email protected], împreună cu produsul reclamat, urmând a primi un răspuns din partea SC OPTIPLUS OPTICA ON- LINE SRL în maxim 15 zile de la primirea reclamației.
Orice solicitare cu privire la produs va fi soluționată de SC OPTIPLUS OPTICA ON- LINE SRL în conformitate cu drepturile conferite consumatorului cu privire la garanția legală de conformitate a produselor prin Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, cu modificările și completările ulterioare și cu procedura de soluționare a reclamațiilor.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor, în cazul reclamațiilor privind neconformitatea produselor, nu se poate efectua în cazul în care neconformitățile reclamate nu se datorează producatorului și/sau SC OPTIPLUS OPTICA ON- LINE SRL.
Produse ce au fost livrate greșit
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat! Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrală a contravalorii produsului livrat greșit.
Dacă, după analizarea solicitării, se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC OPTIPLUS OPTICA ON-LINE SRL
În acest caz, produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele întacte, accesoriile complete, consumabilele originale sigilate și împreună cu toate documentele care l-au insoțit (factura, certificate de garanție etc.).