Formular de retur

Returul produselor
Consumatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la acesta, în termen de 14 zile calendaristice de la achiziție, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile din ziua în care consumatorul intra în posesia fizică a produsului.
Comenzile pentru ochelari de vedere (rame + lentile) nu se pot returna conform OU nr. 34/2014, articolul 16, aliniat C, și nici lentilele de contact torice (cu dioptrii cilindrice), lentile colorate cu dioptrii, lentile multifocale, toate acestea fiind considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului, acesta din urmă asumându-șirăspunderea în ceea ce privește corectitudinea datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de un an.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și cu toate accesoriile primite
În cazul în care consumatorul decide să se retragă din Contract, acesta va trebui să completeze online sau fizic formularul de retur.
După completarea formularului de retur online sau fizic, vă rugăm să ne contactați la numărul telefon, 0770977478 pentru a stabili modalitatea de retur.
Ca și modalități de retur, aveți opțiunea de a trimite coletul prin orice firmă de curierat sau de a ne contacta pentru a trimite noi curierul la adresa solicitată de catre dumneavoastră.
Costurile generate de returul produselor vor fi suportate de consumator, astfel, în momentul returnării produselor, consumatorul va trebui să achite costul de transport, fără a opta pentru serviciul de ramburs. Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română.
Returnarea produselor prin curier se va face în termen de 14 zile calendaristice de la transmiterea solicitării de retragere/ returnare. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea verificare colet la livrare.
În vederea expedierii coletului vă rugăm:
ambalați corespunzător produsele pe care doriți să ni le trimiteți, astfel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului (puteți să folosiți ambalajul trimis de noi) și menționați pe exteriorul coletului numărul facturii de achiziție;
pachetul trebuie să conțină o copie a facturii fiscale de cumpărare a produsului și cererea de retur;
coletele se trimit către SC OPTIPLUS OPTICA ON- LINE SRL la adresa Str. Migdalului, Nr. 36-38, Sect. 6, Bucuresti.
Atentie! Nu vor fi acceptate coletele care au fost trimise fara completarea formularului de retur sau trimise cu plata ramburs.
Produse ce nu pot fi returnate
Nu pot face obiectul renuntarii, conform OUG 34/2014, si urmatoarele:
1) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
2) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
3) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
4) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.